WSzW Olsztyn BIP
ePUAP
Środa, 15 sierpnia 2018 r.


Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej (ePUAP) to portal, na którym jednostki administracji publicznej mogą udostępniać swoje usługi drogą elektroniczną, natomiast obywatele mają możliwość załatwiania spraw urzędowych przez internet, bez wychodzenia z domu, o każdej porze dnia i nocy.

Elektroniczna skrzynka podawcza jest to środek komunikacji elektronicznej służący do przekazywania informacji (np. wysyłania wniosków, pism lub innych dokumentów) podmiotowi publicznemu (urzędowi)przy wykorzystaniu sieci teleinformatycznej.

Instrukcje dotyczące obsługi platformy ePUAP w zakresie: zakładania konta, wysłania dokumentów, podpisywania itp. znajdują Państwo tutaj.

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA

Informujemy, że na stronach Wojskowych Komend Uzupełnień pojawiły się linki do nowych funkcjonalności elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej:

  1. Informowanie wojskowego komendanta uzupełnień o zmianie miejsca zamieszkania, adresie do korespondencji lub pobycie za granicą.
  2. Powiadomienie wojskowego komendanta uzupełnień o utracie lub zniszczeniu ksiązeczki wojskowej.
  3. Wnioskowanie o wykonanie obowiązków w ramach narodowych Sił Rezerwowych.
  4. Wnioskowanie o wydanie zaświadczenia potwierdzającego przebieg służby wojskowej.